Şiir Mp3

  1. Bir Şiirdir Çanakkale!!!
  2. Gel Ne Olur
  3. 4 tane daha amatör çalışma dahaaa buyrun bakalım içeri:)
  4. can dündar – felluce’yim ben
  5. Divriğili Cemdoğan dan bir isyan şiiri
  6. agladım işte amatör
  7. İnTeRNeT’e YeNi DüŞTü..”SevGiLiLeR GüNü” BoMBa aDaYı!!!!
  8. ***Ibrahim Erkal-Usta (siir)***
  9. Yunus Emre
  10. Can Yücel -Kendi Sesinden Şiirler-
  11. Yusuf_hayaloglu 12 adet
  12. Ey Yar …
  13. hakkı bulut & anlatamadım
  14. çok etkileyici bir şiir hiçbiyerde yok dinlemeden bilemessin(gece’nin şiiri)
  15. A.selçuk ilkan & sen vurdunda ben ölmedimmi
  16. Divriğili Cemdogandan Bir Isyan şiiri
  17. Nilce Şiirler – Bu Şiiri Sana Ben Yazdım
  18. iclal aydın- çok zor günler geçirdim
  19. yılmaz erdoğandann sen gittiğinde şiirini arıorumm ! ! !
  20. beklenen album çıktı! MİRAGE ve Dalgasesleri 2007 full
  21. MELON ŞAPKA – Ap Açık Ortada & Ozanın Karısı
  22. Bu şiiri ilk defa dinliyceksiniz ABİDİN YEREBAKAN kıbrıs sevdası mutlaka dinleyinn!!!
  23. DJ PeRi SiiR YaLaN DüNYa (YeNi )
  24. Bin Dokuz Yüz Doksan Dokuz…
  25. Ahmet Selçuk İlkan – Ayrılıkların Şairi
  26. Can Dündar Kitabin Başinda
  27. Kapıcının Oğlu – Bedirhan GÖKÇE
  28. Sol Yanim çok Aciyor Anne……
  29. gız nörüyon🙂
  30. Elveda Derken’den Müthiş bir şiir Bir Eflatun Ölüm (Pişman Olmayacaksınız)
  31. Savcı – MELON ŞAPKA
  32. BEn Yazdım Ben Söyledim Sewdiğime Değil Sewilemediğime Pişmanım
  33. volkan konak’tan (2)şiir
  34. Mustafa Yıldızdoğan – Bakma Öyle Islak Islak
  35. Sevkiyat – Bedirhan GÖKÇE
  36. yılmaz erdogan
  37. Olmasaydı Sonumuz Böyle – Bedirhan GÖKÇE
  38. Cengiz Coşkuner bende bir sen vardın*****
  39. DJAlper-Sevdigim-14.01.2007
  40. Yusuf Hayaloglu – Ah Ulan Riza
  41. Ferhat TUNÇ- BUGÜN DEĞİL
  42. Ehh Birazcıkda Şiir Diyorsanız Size 5 Tane Şiir Secme
  43. Sen Olmasaydın – Bedirhan GÖKÇE
  44. SLeViN&Bengü – Helal Olsun Sana&unut beni (Birsehir yakınıma bile Yaklasma)
  45. Aşk Bitti & Gurbet – Bedirhan GÖKÇE
  46. Sevgi – Ver Kalbini [Amatörce] Şiirli [KEndi yapımı]
  47. Mehmet Akif – Siirleri
  48. Med Cezir
  49. 5 Adet Guzel Siir
  50. Yollanmamış Mektup – Necmi NAZ
  51. Daralan Vakitler – Davut AKGÜL
  52. MELON ŞAPKA = Bu Gece Daha & Yaprak Dökümü
  53. Arkadaşlar Mükemmel Bir Ses Dinlemeden Geçmeyin
  54. amatör şiir uğur ışıldar – yeni ellerde başlar ayrılık (tavsiye)
  55. Melon Şapka
  56. Bu Şiir Sana Yazıldı – MELON ŞAPKA
  57. Arzu GÜLÜCÜDÜR – Tebessüm & Ümidin Zamanı Yok& Vuslata İlk Adım& Yarınlar Güzel Olsun
  58. Arzu GÜLÜCÜDÜR – Bir Yolcu Ki Başı Boş & Boynu Bükük Bir Şiir Bu
  59. Kasımpaşalıydı, Adı Nilüfer – MELON ŞAPKA
  60. Filistin Oluyorum Gözlerinde
  61. Dj Sevgi [Yalnizlik Benim Dostum Şiirli Amatör ] Şiir
  62. Uğur ARSLAN Ana yüregi adına çok güzel bir şiiri
  63. Ihlamurlar Çiçek Açtığı Zaman – Bedirhan GÖKÇE
  64. Mustafa İslamoğlu’nun okuduğu şiiri fon müziği
  65. Sehidimin Kani Yerde Kalmasin Harika Bi Siir
  66. İclal AYDIN – Seni Seviyordum!!!Çklu linkler!!!
  67. KÜFRÜM EDEBİMİ ASTI BU GECE – BEDİRHAN GOKCE Var mı acaba ?
  68. Gidişinden Anladım – Bedirhan GÖKÇE
  69. ***Oktay Kaynarca-Hekimoglu***
  70. Dokunma Cek O Pis Ellerini (fon müziksiz)(No Rapid)
  71. İbrahim Sadriden 19 adet şiir
  72. MELON ŞAPKA – Kendime Rastladığım Sokak
  73. Fakir Baykurt’un Kendi Sesinden Şiirler
  74. Bulunur – Bedirhan GÖKÇE
  75. <<Yılmaz Erdoğan Sevebilme İhtimali>>
  76. Yarım Bıraktın Beni – Cem YILDIZ
  77. han duvarları – bedirhan gökçe
  78. Sözümdü Ağlamayacaktım
  79. Söylemedin ki!
  80. YUSUF HAYALOĞLU-Asi Bir Küheylanam(Aşiret Çocuğu)
  81. Can Dündar – Sesli Yazılar ( Mp3 Formatında )
  82. ATTİLLA İLHAN-Emperyal Oteli
  83. Raks-i Nihavent *** Tek Siir *** Eylül Tufan
  84. Kurşun Yarası – Bedirhan GÖKÇE
  85. Karıma – Bedirhan GÖKÇE
  86. Tut Ellerimden – Bedirhan GÖKÇE
  87. Gülce – Bedirhan GÖKÇE
  88. AŞkin Ve Devrİmİn Şİİrlerİ
  89. İbrahim SADRİ – Sensiz Yarım
  90. Sezen Aksu – Geri Dön (Siir Mix) (%100 Tavsiye Ederim)
  91. Cevahir – Bedirhan GÖKÇE
  92. ~~ Karışık Karışık Karışık Karışık ~~
  93. Umut Altınçağ -Olaki Yürürüm Bir Başka Aşka…
  94. İŞte Beklene Djturgay Çikarttigi 2006 Şİİrİ Bayilacaksiniz Buna Emİnİm
  95. İstİklal MarŞi DeĞİl,İstİkbal MarŞi,dj olcay’la Aranizda
  96. Kendine İyi Bak Canım(Kimin okuduğunu bilmiyorum)
  97. Adam gibi
  98. Gitmek kolay
  99. Ahmet Selçuk İlkan albümleri
  100. Bana Ölümü Öğret – Adem Korkmaz
  101. Uğur ARSLAN – Deniz Feneri Siirleri – 4
  102. Cumartesi Anneleri
  103. Gurbet Ufukları 2 – Ses Ver Yiğidim – M.Fethullah Gülen Şiirleri
  104. Aşkımmmmm Benim – Konyalı’ca Aşık
  105. MuhteŞem Bİr Ses Tonu Demİr GÖkgÖl Ahrevelİ İsmaİl’İn Hİkayesİ
  106. Bir Gün Anlarsın Ümit Yaşar Oğuzcan Şiiri
  107. ikbal gülpınar_simidin iki yarısı
  108. yaşam senden sonra düş oldu – mirage (tavsiyedir)
  109. Erdem Beyazıt Şiirleri
  110. Selçuk Yöntem (Aslan Amca)-Niye
  111. Arzu GÜLÜCÜDÜR – Geceydim, Gidiyorum & Gurbet Düştü Akşamlarıma
  112. Mavi Ada şiirleri(kahraman Tazeoğlu)
  113. Gürkan – Esmer Kız mutlaka dinle gerçekten süper
  114. Sesli E- Kitap Arşivi
  115. Kahtalı Mıçıdan Süper bir şiir: Nasihat
  116. Mirage ve Dalga Sesleri 2007
  117. Yoğun İstek Üzerine Fazıl Say – Nazım
  118. İbrahİm Sadrİ-sensİz Kalan Bu Şehrİ Yakmak İstedİm
  119. Elveda Derken Kerim- Şimdi Sen Kalkıp Gidiyorsun! (Forumda iLk!)
  120. Simdiki Zaman Çekiminde Bir Mahkuma Mektup – Bedirhan GÖKÇE
  121. HaKaN aLTuN – HaBeRi oLSuN/ŞiiR(2008 YePYeNi TeK PaRÇa)
  122. Mustafa Yildizdogan – Selam sizlere (Siir)
  123. Ünol BüyükGönenç-nazım şiirlerini en güzel besteleyen şahıs(kendi upload’um no rapid)
  124. zamaneden şiirimsi
  125. uNUTMAKİİ..bana bir şarkı söyle..
  126. Buyrun YORUM Sizlerin – (v.2)
  127. ben seni gizli sevdim. tek kelime mükemmel. Denizhan ALKAN’dan
  128. Sevgili’ye daha önce böyle şiir yazılmadı. ( Harika fon müzikli ) SEVGİLİ…
  129. Sunay Akın’ın 3 Şiiri Başka Yerde Yok
  130. İclal Aydın – Seni Seviyordum Ama sen Bilmiyordun …
  131. Necip Fazıl Şiirleri
  132. Onur Kanik – Sensiz Biten Bir Gün
  133. şiir işte bu arkadaşlar ( elveda – derken)……
  134. Ahmet Selçuk İlkan–Son Romantik [2002] (FULL)
  135. gözlerin gözlerimin çok uzağında şimdi
  136. Aglar
  137. ***ZEHRAM’LA beraber paylaştığımız bi Şarkı Yorum Yapsnzda olur NİLO – SENİ SEVİYORUM
  138. yılmaz erdogan-simdi sen gidiyorsun ya…&kayıp kentin yakısıklısıı .. mamijann
  139. Bir Şiirdir Çanakkale
  140. Yusuf Hayaloğlu – Bir Acayip Adam (Albüm)
  141. Kendİm Okudum Ama Çok GÜzel Oldu DÜnleyİn Ve Sİz Karar Verİn (no Rapİd)
  142. Ömer Köroğlu Serisine Devam
  143. Yılmaz erdogan- kayıp kentın yakısıklısı
  144. Bir Şiirdir Çanakkale (Tek Tek + Full albüm) (Eledim Eledim mevcut)
  145. Zilan (Sesli Şiveli Duygulu)
  146. ~*~ Ayşe Egesoy -Gidersen …(no rapid)…
  147. şebnem kısaparmak & (2006)
  148. Oguzhan Bagci – Hirsizdir Sensizlik Tek Tek Indirin
  149. ≈●≈•≈ Nihat Nikerel – Aralıktı ≈•≈●≈ (Full Albüm + Tek İndirme Seçeneği)
  150. Öl Deseydin Ölürdüm (Baydere’den yazılı ve sesli)
  151. Cevher’DEN istek…Bedirhan Gökçe fon müzikleri…
  152. Mukkemel Bir siiir Daha …DertLiii DertLiiii Askindan Ayrilanlar …
  153. Oguzhan Bagci – Saray Gozlum <<< Dehset Indirin Mukkemel Bir Siiir
  154. Oguzhan Kutlu – Turkmen Elleri[RS]
  155. rahmetli babama yazdigim seslendirdigim siir
  156. Başkentte Koltuk Meyhaneleri
  157. Oguzhan Bagci – Iyi Dusun < Mukkemel Bir Siir
  158. İddaa Ediyorum Beğenmeyen Olmayacak !… ( Ses Bana Ait ) Devamınıda Paylaşıcam…
  159. Ozan Güner Kaymak KLipleri
  160. Oguzhan Bagci Yoruldum Once Siiir Okuyun Begendiyseniz Indirin Mukkkemeeeel
  161. Bedirhan Gökçe – Bu Gece
  162. Süper bir şiir,süper bir fon eşliğinde…( Aşk,sevgi,ayrılık,hüzün)Kaçırma
  163. Ahmet Arİf – AkŞam Erken İner Mapushaneye Full AlbÜm + Tek Tek
  164. Caner- Aglama dayanamam Siirli Sarki
  165. Necip Fazıl Kısakurek – Necip Fazıl’dan Şiirler
  166. Ellerim Üşürdü – Bedirhan GÖKÇE
  167. Ahmet Kaya- GURURLA BAKIYORUM DÜNYAYA
  168. En Güzel Seçme Şiirler
  169. SevgiLisi Terkedince Bu Siiri Yazmis Ve iNtihar etmis..
  170. Ahmed Arif – Hasretinden Prangalar Eskittim [Kendi Sesinden Album]
  171. Peygamber Efendimiz (S.A.V )’e Özel + Kendi Yorumum + ( No Rapid .!!!)
  172. Ahmet Selçuk İlkan-Gözlerin Kal Diyor(tavsiye ederim)
  173. kendi sesimden 4 şiir 10 dk
  174. Anlamadan Düşersin
  175. Mehmet Akif Şiirleri
  176. Yavuz Selim BAYRAK(MİRALAY)-Koltuk Değneklerim(Mükemmel Bir Şiir Tavsiye Ederim)
  177. Yılmaz Erdoğan–Kayıp Kentin Yakışıklısı
  178. Korkmuyorum Seni Sevmekten – Selahaddin Kocaaslan
  179. kenan ışık & veda
  180. Kahraman tazeoğlu -Denemeler 4–No Rapid
  181. Duygu dolu siirler..Mutlaka dinleyin
  182. Yılmaz Erdoğan Şimdi Sen
  183. şerfsiz sevgilim=>dinlemeyen 1000 pişman(no rapid)
  184. Fazıl Say – Nazım
  185. Denizhan Burhan – Unutmayı Unutmuşum
  186. …..Ahmet Selim&Kahraman Tazeoğlu….Hemen Gitme…
  187. ***Kahraman Tazeoğlu SUSTUM***
  188. Kahraman Tazeoğlu – Denemeler 3(tavsıyedır)
  189. Kahraman Tazeoglu -Ve Tekrar Gitti[1].. Ve Tekrar Sustu
  190. Ayhan Sarikaya-Şİİrler
  191. Cem Karaca- Hep Kahır- Harika bir şiir….
  192. Cem Karaca-Zülfü Livaneli – Şeyh Bedrettin Destanı (Mix)
  193. Mona Roza
  194. Yusuf Hayaloğlu-Hangi Ayrılık Offfkiiiiiiiiii Offffffffffffff
  195. İbrahim Sadri–Ben Sana Mecburum [1999] (FULL)
  196. karahan – duyguların dili 1 (no rapid)
  197. karahan-duyguların dili 2 (no rapid)
  198. İbrahim Karaca Şiirleri…-Yanakta Kalan
  199. Dağ Rüzgarı(Baydere’den Bir Ümit Yaşar Oğuzcan Klasiği)
  200. ZİLAN (Şiveli Duygulu Sesli Şiir)
  201. İBRAHİM SADRİ_ADAMGİBİ_buyurun
  202. ikbal gürpınar & 40.oda
  203. Nâzım HİKMET: Şeyh Bedreddin Destanı
  204. Ayrılmak mı Yakışır?
  205. Kahraman TazeoğLu – Armağan (Orj)
  206. Bedirhan Gökçe Radyo Kayıtları (İstek halinde yenileri eklenecekdir)
  207. 4 Adet DUYGUSAL SiiR ( Kendi Sesimden ) ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM…
  208. Ahmet Telli’nin Kendi Sesinden 19 şiir
  209. Kahraman Tazeoğlu-Olric [Tavsiyemdir.Mükemmel]
  210. sen sen sen
  211. On numara bir Düet…! Kahraman TAZEOĞLU_Falakaya yatırıldı aşk-G.TÜRKMEN_Beyaz Giyme
  212. ozan arif – susmayacağım
  213. karahan-duyguların dili 3 (no rapid)
  214. Oguzhan Bagci – HirsizDir SensizLik < [09-04-2008]
  215. Bedirhan Gökçe Best Fm Radyo Kayıtları 3
  216. seyfullah arslan guzel bir siir albumu
  217. Ne Kaybederdin – Bedirhan GÖKÇE
  218. Seni Sevdigim Icin Ozur Dilerim*Super Bir Parca
  219. Yıldızlar Gecenin Değildir – Reha YEPREM
  220. Denizhan ALKAN yorumuyla “gizli sevda” yada “ben seni gizli sevdim”
  221. Mukkemel Bir Siir Sarki Daha Mutlakaa Indirin
  222. Muzaffer Badilli – Sosyete Güzeli
  223. TÜrk Şİİrİnİn Doruklari
  224. Yalnızlığın Başkentii Dinleyinn derimm Kendi sesim..
  225. Gözüm Tutmadı Bu Ayrılığı…Sen tut beni!
  226. Arzu GÜLÜCÜDÜR -Özür & Sen Hangi Mevsimin Yağmurusun & Şehadet Böyle Birşey
  227. Radyo Tiyatrosu – Mp3 Formatında
  228. dehşet bi şiir kendi uploatımdır alıntı deil
  229. Sacit Onan – Yere Düşen Yıldızlar (Full Albüm)
  230. Gecekusu Siirleri (surekli guncel )
  231. Orhan babamızın şarkılarından şiir olurmu demeyn İbrahim Sadri_ÇİLELER’i dinleyin spr
  232. Rapİdshare’e Hayir. Bekleme Yok Sunay Akin şiirlerİ ve hikayeleri
  233. Salih Sultan – Allah’ından Bulasın (Mutlaka Dinleyin, Söylerken Ağlıyor)
  234. Zafer Akkas SiirLeri
  235. Kaybettim Seni ( Önce izLe Sonra Yükle ) – Seslendiren Erkan AKARÇAY .!!!
  236. Elif Tuncer-ey sevgili
  237. Oguzhan Bagci – Artik Yoksun Yenii ALbumden
  238. Seni Bi Severim Görürsün O zaman..ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR(Refik KESTEM)
  239. Elveda Birtanem…
  240. Gidişini İzleyeceğim – ( Kendi Yorumum ) + Önce dinLe Sonra YükLe + No Rapid !!!…
  241. ~*~Sus ve Dinle…no rapid
  242. ~*~ANLAYACAKSIN_Cumhur Karaca. ADAMIN SES TONU ETKİLEYİCİ YAW
  243. Ünal Torun VazgeÇtİm Yok BÖyle Bİr Şİİr Yaa!
  244. Mehmetçik-zap şiiri
  245. arif nihat asya/ bir bayrak ruzgar bekliyor
  246. Kahraman Tazeoğlu -Ve Gittikce…
  247. HeRSeY VaTaN iCiN
  248. SEMİH SERGEN-MEMLEKET ve KAHRAMANLIK ŞİİRLERİ
  249. Ne Zoruma Gidiyor Biliyormusun…[Amatör]
  250. muhtesem 10 siir

Bir Cevap Yazın

