Türkçe Karışık Mp3

  1. Buna Bİtİyorum<<<murat Kekİllİ – Salini Salini>>>
  2. neşet ertaş//yalan dünya
  3. <<<ozhan – Yoruldum>>>Bomba Bİr ParÇa…
  4. Allahım ona iyi bak- No rapid…slowun kralı
  5. Aykut & Hakan & Ayşe- ÖzLeDim
  6. xxX Soner Arıca – Seviyorum Xxx Hakan Altun Düet (Rapidsiz)
  7. Gripin Olduğu Kadar No Rapid!+rapid
  8. Nilüfer Kolaycı Emİnİm NİlÜferİn Bu Slowunu Daha Önce KeŞfetmedİnİz
  9. İbrahim Tatlıses- Alişan seni sevmediğim yalan (düet)
  10. Mican- Gidiyorum
  11. gökçe kırgız kalbime gömerim ozaman roj tv de çalan versynu (YENİ..!!) …ask…23.10
  12. Ayca- hey gidi koca dünya yeni cikacak albümünden tek bir parca.. cok güzel
  13. Metin Işık- Melek Yüzlü Sahtekar (Lay Lay Lom)
  14. Ebru YaşaR- HELALİM
  15. 4Yuz- SaLLa SÜPER BİR ŞARKI FAVORİMDİR YANİ
  16. Onur Mete–Böyle Gitmez (No Rapid)
  17. —>>>NİLÜFER–YENİDEN SEV unutulmayan parçası(no rapid)<<<—
  18. Space için tek link şarkılar [Türk-Yabancı-Kop][Resimli][Girmeyen 1000pişman]
  19. Sila ft. Kenan Dogulu- ..dan Sonra (CDRIP)
  20. Gülben ergen- aşk böceği
  21. Kazım Koyuncu & iLkay Akkaya- Ou Nana
  22. Sibel aLaş- Bende Hüküm Sür
  23. aSya- VuruLmuŞum Sana
  24. Grup 84- Seni SeviyoRum
  25. Koray Candemir – Nefesini Tut
  26. Özgür Kurum- Senden BaŞka
  27. Süper Bir Parça..(Bu Sabah)
  28. Burak Kut’dan SLOW AGIRLIKLI DANS SARKISI
  29. Rafet El Roman-olmuyor Bİr Tanem(yenİ Lİnk)
  30. :::::>>>emel–rastgele(tavsİyeeee)<<<:::::
  31. —>>>edİp Akbayram-kuŞlar<<<—
  32. (yelİz-AĞla Kalbİm)
  33. Almora mp3leri
  34. Yakup EKin Unutamam << Muhteşem bi slow indirmeden geçmeyiiiin…(rapid)
  35. ***forumda Yok_sÜper Slow Zor AŞk–bİrolcan***
  36. **terkedİlenler İÇİn Sİma–herŞeye RaĞmen(no Rapİd)**
  37. İLK!!!! ((Yeni Çıkacak Albümden )) Burak Aziz – HavaLıM
  38. Alisan – Salavat-i Serife 2007 tek parça
  39. Eyüphan – ((( HALO )))🙂
  40. bORA GenceR – SessizCe Çek KapıYı
  41. Orçun-Ama
  42. Kader – Ama Ben
  43. Fatİh Kisaparmak – Gurbet TÜrkÜsÜ
  44. HÜseyİn Turan – Yar İÇİn
  45. Cem Yildiz-Şemsİyenİn Ucu Kare(hirsiz Polİsten)
  46. Nalan-yalanci Yarİm (2007)
  47. UlaŞ’in Son AlbÜmÜndekİ En GÜzel ParÇa-nazli Yar
  48. Ebru YaŞar-seni çok seviyorum & helalİm(eskİlerden)
  49. Mİrkelam-aŞk Ve Aci(yenİ AlbÜmÜnden Bomba ParÇa)
  50. Şebnem & Fatİh Kisaparmak – Bİr Kere Sevdaya Tutulmaya GÖr
  51. YaŞar-denİz Yoksulu
  52. Sinem_-_Yaz_Yagmuru_ Hareketli Bir Parça İndirdiginize Pişman Olmayacaksınız….
  53. Asef-Lacivert_Geceler_ Çok Güzel Bir Parça Ben Beğendim Sizde Begenirsiniz ……
  54. askdenizi’den harika parçalar bir bakın derim..!!
  55. <<<Dilek Budak 5 Şarkı>>>
  56. —>>>kazim Koyuncudan SÜper Şarki Anilar DÜŞtÜ PeŞİme(no Rapİd)<<<—
  57. 2007 yazının hitleri birarada hem de rapidsiz!
  58. ” Kara – Miras”Dinlemeye doymayacaksiniz Süper bir slow
  59. Baha-_Nasip_Degilmiş_ Güzel Bir Şarkı…..!!!!!
  60. Tan – Sana Böylesi Yakışır yeni albümden parça
  61. Tayfun Kaan – Ömür Boyu (Single)(Yok böyle bi parca)
  62. Ferhat Göçer__Vur_Kadehi-Süper Bir Sarkı Ben Begendim Dinlediginizde Sizde Sevecek…
  63. Gülşen_Su Gibi Geçerdi Zaman…..SÜPERRRRR
  64. kenan doğulu-ara beni lütfen
  65. Hakan Altun – Yalancı Aşkların Ol>>>
  66. Kaybolan Yillar-ben Seversem
  67. Melissa_Boyner_-_Süperdi_İŞTE DİNLENİLECEK ŞARKI
  68. Volkan_Konak_-_Aynalar_CANLI PERFORMANS
  69. Şarkının İsmini Bilmiyorum Ama Keremcem’in Güzel Bir Şarkısı….!!!!
  70. Kazım Koyuncu-DivaneAsik CANLI PERFORMANS……!!!!!
  71. HaKan aLtun&AsuMan kRause—-[İSTİFA]
  72. ElifKarli Askin Cesareti Var
  73. Emrah-Birimiz_Ayakta_Kalmalydı ….!!!
  74. Candan_Eretin_-_Yalan
  75. Erman-Gidemem_İşte Yeni Bir Amatör Daha…..!!!!
  76. Hande_Yener_Ege_Çubukcu_Düeti Koptu Kopacak…!!!!!
  77. Teoman_-_Sevdim_Seni_Bir_Kere_SÜPER BİR SARKI…!!!!!
  78. Harun Kolçak – Ağlat Beni>>>
  79. Petek Dinçöz – Yolun Açık Olsun (2007) Yepyeni Tek Parça NO RAPİD
  80. İşte bir zamanların meshur sarkısı hayalet sevgilim sarkıcısından yeni bir sarkı ….
  81. Hülya AVŞAR Sensiz Kaldım Tek Mp3
  82. Fenerbahçeli Arkadaşlar Hiçbir Yerde Bulamayacağiniz F.bahçe Marşinin Disco Versiyonu
  83. bu parçayı şans eseri buldum ama bu kadar olacağını tahmin etmezdim
  84. Ferhat Göçer_İsyan_2007
  85. Cankan_-_Umutsuz_Ask
  86. Emre_Serin_Aska_Yurek_Gerek_2007 _YENİİİ
  87. Petek_Dincoz-sen_kralsan_ben_neyim._(SON GÜNLERİN POPÜLER SARKISI)
  88. İzel- Belli mi Olur -Summer Bonus(BOMBA)
  89. camur_Hara_ süper bir sarkı
  90. Ferhat_Gocer_-_Veda_Busesi_güzel bir slow
  91. Ayriligin Acilari – Mix List by DjFresh (No Rapid)
  92. Berksan Bay Bay Süper Hareketli Bir Şarkı
  93. Bengü Agla Kalbim Çok Süper Yani
  94. İsmail YK_Pismanım_2007(Süper Bir Slow)
  95. İsmail YK_Lokum Gibi_2007(SÜPERR)
  96. İsmail YK_Kanka_2007(SÜPERR)
  97. Nilüfer- Kim derdiki Birtanem
  98. Anılara Yolculuk- Sarı Saçlı,Mavi Gözlüm- Güzel Günler Göreceğiz
  99. Ümit Gur- Aşıklar Melek Olur
  100. Betül Demir- Yapamadım
  101. Hayalet Tren- boŞ Bana (gÜzel Bİ ParÇa)
  102. Ismail YK- Allah Belanı Versin / Konser Versiyon (2007) NORAPİD TEK PARÇA
  103. Deniz Seki- Doyamadım
  104. Murat Çolak- Bakımlı Ol
  105. Murat Çolak Bakımlı Ol (Dahil)
  106. Gülşen- Of Of (Dance Remix)
  107. Ceza feat Ayben Şaşkın Oğlan
  108. Grup Gundogarken- Asik Oluyorum Eyvah
  109. Edip Akbayram- Aldırma Gönül
  110. 2
  111. 2
  112. Yeliz_Yalannnnnnn_ Son Günlerdeki Popüler Şarkısı…..
  113. Petek Dinçözün Bence En Güzel Şarkısı Bilmeyenlere
  114. Alex _Bu_Gunlerde_SÜPER BİR SARKI….
  115. bengüü-aşk marka silahım
  116. İlk Burda Orj—<<<sarp apak – aşkınla yandım>>>—
  117. Mustafa Ceceli – Unutamam > İnternet Aleminde İlk < ( Alternatif Linlkler Vardır )
  118. Sibel Can – YAZIK – arkadşlar manyak bişey bu parçaa OFFFF
  119. ÖzgÜr Kurum’dan 4 Adet Yenİ SÜper ParÇa
  120. Nadide_Sultan_-_Tek_Kişilik……
  121. Haluk_Levent_-_Zor_Ask SÜPER BİR SARKISI YANİ….
  122. Ebru_Destan_-_Grmedim_Duymadim–
  123. Zarema_-Atak__2007
  124. Feridun_Duzagac’ın Sizler İçin En İyi Şarkılarından Birkaç Tanesini Ekledim…
  125. Sıla ft. Kenan Doğulu – …dan Sonra ” Aranılan şarkı, albümün çıkış parçası, müthiş!
  126. Emre_Altug_-_Gidecek_Yerim_mi_Var-
  127. ”Taner-Aynı Perde” bundan ötesi yok muhteşem bi şarkı
  128. Aglatan Slowlar 2@N@7 FuLL ALbum
  129. KüÇüK BiR aRşiV bİ BakıN….
  130. !!Deliyürek-Yusufu kaybettim!!
  131. <<<mahsun KirmizigÜl – SevdİĞİm>>>KaÇirilmayacak Bİr Slov…
  132. Kara – Aşk Burda Oturmuyor (2007)(Yepyeni) Harika bir slow…
  133. << AŞKıN NuR YeNGi__DeLi GöNLüM >>
  134. Ferhat Göçer_ Yalan_süper bir hareketli
  135. Rober Hatemo-Ama Seni Sevdim(no rapid)
  136. Esmeray – Unutma>>>
  137. Kara-Dayan (süper bir slow mutlaka dinleyin)
  138. Hatice – Güldür Yüzümü (No Rapid)
  139. Hayko Cepkin – Görmüyor musun
  140. Sezen Aksu Delİ Kizin TÜrkÜsÜ
  141. Emİnİm İlkdefa Dİnleyeceksİnİz Bu Şarkiyi Azerice Tarzı SÜper Bİ Slow [Sevda-AlagÖz]
  142. Gökçe Kırgız_Sana Ask Yakısmazki_2007_BOMBA…
  143. Sezen Aksu albümleri no rapid
  144. << FaRKLı KiŞiLeRiN YoRuMLaRıYLa / AVuÇLaRıM KaNıYoR \ >>
  145. Sloww İsteyen İçeri-Tıkla İndir Mp3ler
  146. eyLem – i’am gonna get ya….. [ SuPeR ]
  147. (( 90 ‘LaR )) Demet AkaLın -SebebiM ..!!
  148. Sezen akSu -HasreT
  149. (SİTEDE İLK)iŞte BekLenen An.!! 2007 yepyeni parça GÖKSEL – ESKİSİ GİBİ OLMAYACAK..!!
  150. Ah_Memedim Türküsü…..
  151. sedat – BÜtÜn Kalbİmle
  152. ÖzgÜn-Acıyı_Çeken_Anlar.
  153. Serdar_Ortac__Gel_De
  154. Zeynep Dİzdar- VazgeÇ GÖnÜl(ayrilik Acisi Tadanlara)
  155. Bengü- Unut Beni (Güzel Bir Slow Bir Parça)
  156. DİnledİĞİnİzde Dİnleneceksİnİz…<<<faruk Tinaz – Sar Benİ>>>
  157. Yıldız_Tilbe__Ugur_Arslan_-_Yildiz_Gözlüm….ÇOK GÜZEL BİR DÜET YANİ……..
  158. ÇOK GÜZEL -Almora_-_Kurşun_Asker….
  159. GitarcI_-_Kabullendim_ SÜPER BİR ŞARKI DAHA GİTARÇI’DAN….
  160. Toprak_-_Bu_Delikanlıyı__Unutamazsın…..SÜPER BİR YILDIZ DOGUYOR…..SLOW…
  161. Leman_Sam_-_Bebegim……. SÜPER BİR SARKISI YANİ HÜZÜNLÜ….
  162. Buna Bİtİyorum<<<murat Kekİllİ – Salini Salini>>>
  163. neşet ertaş//yalan dünya
  164. <<<ozhan – Yoruldum>>>Bomba Bİr ParÇa…
  165. Allahım ona iyi bak- No rapid…slowun kralı
  166. Aykut & Hakan & Ayşe- ÖzLeDim
  167. xxX Soner Arıca – Seviyorum Xxx Hakan Altun Düet (Rapidsiz)
  168. Gripin Olduğu Kadar No Rapid!+rapid
  169. Nilüfer Kolaycı Emİnİm NİlÜferİn Bu Slowunu Daha Önce KeŞfetmedİnİz
  170. İbrahim Tatlıses- Alişan seni sevmediğim yalan (düet)
  171. Mican- Gidiyorum
  172. gökçe kırgız kalbime gömerim ozaman roj tv de çalan versynu (YENİ..!!) …ask…23.10
  173. Ayca- hey gidi koca dünya yeni cikacak albümünden tek bir parca.. cok güzel
  174. Metin Işık- Melek Yüzlü Sahtekar (Lay Lay Lom)
  175. Ebru YaşaR- HELALİM
  176. 4Yuz- SaLLa SÜPER BİR ŞARKI FAVORİMDİR YANİ
  177. Onur Mete–Böyle Gitmez (No Rapid)
  178. —>>>NİLÜFER–YENİDEN SEV unutulmayan parçası(no rapid)<<<—
  179. Space için tek link şarkılar [Türk-Yabancı-Kop][Resimli][Girmeyen 1000pişman]
  180. Sila ft. Kenan Dogulu- ..dan Sonra (CDRIP)
  181. Gülben ergen- aşk böceği
  182. Kazım Koyuncu & iLkay Akkaya- Ou Nana
  183. Sibel aLaş- Bende Hüküm Sür
  184. aSya- VuruLmuŞum Sana
  185. Grup 84- Seni SeviyoRum
  186. Koray Candemir – Nefesini Tut
  187. Özgür Kurum- Senden BaŞka
  188. Süper Bir Parça..(Bu Sabah)
  189. Burak Kut’dan SLOW AGIRLIKLI DANS SARKISI
  190. Rafet El Roman-olmuyor Bİr Tanem(yenİ Lİnk)
  191. :::::>>>emel–rastgele(tavsİyeeee)<<<:::::
  192. —>>>edİp Akbayram-kuŞlar<<<—
  193. (yelİz-AĞla Kalbİm)
  194. Almora mp3leri
  195. Yakup EKin Unutamam << Muhteşem bi slow indirmeden geçmeyiiiin…(rapid)
  196. ***forumda Yok_sÜper Slow Zor AŞk–bİrolcan***
  197. **terkedİlenler İÇİn Sİma–herŞeye RaĞmen(no Rapİd)**
  198. İLK!!!! ((Yeni Çıkacak Albümden )) Burak Aziz – HavaLıM
  199. Alisan – Salavat-i Serife 2007 tek parça
  200. Eyüphan – ((( HALO )))🙂
  201. bORA GenceR – SessizCe Çek KapıYı
  202. Orçun-Ama
  203. Kader – Ama Ben
  204. Fatİh Kisaparmak – Gurbet TÜrkÜsÜ
  205. HÜseyİn Turan – Yar İÇİn
  206. Cem Yildiz-Şemsİyenİn Ucu Kare(hirsiz Polİsten)
  207. Nalan-yalanci Yarİm (2007)
  208. UlaŞ’in Son AlbÜmÜndekİ En GÜzel ParÇa-nazli Yar
  209. Ebru YaŞar-seni çok seviyorum & helalİm(eskİlerden)
  210. Mİrkelam-aŞk Ve Aci(yenİ AlbÜmÜnden Bomba ParÇa)
  211. Şebnem & Fatİh Kisaparmak – Bİr Kere Sevdaya Tutulmaya GÖr
  212. YaŞar-denİz Yoksulu
  213. Sinem_-_Yaz_Yagmuru_ Hareketli Bir Parça İndirdiginize Pişman Olmayacaksınız….
  214. Asef-Lacivert_Geceler_ Çok Güzel Bir Parça Ben Beğendim Sizde Begenirsiniz ……
  215. askdenizi’den harika parçalar bir bakın derim..!!
  216. <<<Dilek Budak 5 Şarkı>>>
  217. —>>>kazim Koyuncudan SÜper Şarki Anilar DÜŞtÜ PeŞİme(no Rapİd)<<<—
  218. 2007 yazının hitleri birarada hem de rapidsiz!
  219. ” Kara – Miras”Dinlemeye doymayacaksiniz Süper bir slow
  220. Baha-_Nasip_Degilmiş_ Güzel Bir Şarkı…..!!!!!
  221. Tan – Sana Böylesi Yakışır yeni albümden parça
  222. Tayfun Kaan – Ömür Boyu (Single)(Yok böyle bi parca)
  223. Ferhat Göçer__Vur_Kadehi-Süper Bir Sarkı Ben Begendim Dinlediginizde Sizde Sevecek…
  224. Gülşen_Su Gibi Geçerdi Zaman…..SÜPERRRRR
  225. kenan doğulu-ara beni lütfen
  226. Hakan Altun – Yalancı Aşkların Ol>>>
  227. Kaybolan Yillar-ben Seversem
  228. Melissa_Boyner_-_Süperdi_İŞTE DİNLENİLECEK ŞARKI
  229. Volkan_Konak_-_Aynalar_CANLI PERFORMANS
  230. Şarkının İsmini Bilmiyorum Ama Keremcem’in Güzel Bir Şarkısı….!!!!
  231. Kazım Koyuncu-DivaneAsik CANLI PERFORMANS……!!!!!
  232. HaKan aLtun&AsuMan kRause—-[İSTİFA]
  233. ElifKarli Askin Cesareti Var
  234. Emrah-Birimiz_Ayakta_Kalmalydı ….!!!
  235. Candan_Eretin_-_Yalan
  236. Erman-Gidemem_İşte Yeni Bir Amatör Daha…..!!!!
  237. Hande_Yener_Ege_Çubukcu_Düeti Koptu Kopacak…!!!!!
  238. Teoman_-_Sevdim_Seni_Bir_Kere_SÜPER BİR SARKI…!!!!!
  239. Harun Kolçak – Ağlat Beni>>>
  240. Petek Dinçöz – Yolun Açık Olsun (2007) Yepyeni Tek Parça NO RAPİD
  241. İşte bir zamanların meshur sarkısı hayalet sevgilim sarkıcısından yeni bir sarkı ….
  242. Hülya AVŞAR Sensiz Kaldım Tek Mp3
  243. Fenerbahçeli Arkadaşlar Hiçbir Yerde Bulamayacağiniz F.bahçe Marşinin Disco Versiyonu
  244. bu parçayı şans eseri buldum ama bu kadar olacağını tahmin etmezdim
  245. Ferhat Göçer_İsyan_2007
  246. Cankan_-_Umutsuz_Ask
  247. Emre_Serin_Aska_Yurek_Gerek_2007 _YENİİİ
  248. Petek_Dincoz-sen_kralsan_ben_neyim._(SON GÜNLERİN POPÜLER SARKISI)
  249. İzel- Belli mi Olur -Summer Bonus(BOMBA)
  250. camur_Hara_ süper bir sarkı

Bir Cevap Yazın

